fredag 12. august 2011

GUD BEDRE!


I DAG HAR JEG TATT VALGET!
Jeg trer inn i de rosa bloggernes rekker. For det er de rosa som kommer på NRK, som legges ut som podcast, mens jeg som tidligere bare har skrevet om krig og fred og sånn, blir neglisjert og oversett.
Som dere ser er bloggen min blitt fiffet opp, den har blitt mer festlig og up to date, om jeg skal si det selv. Så nå håper jeg på at jeg kan komme på noen riktige sjokkerende ting å skrive om i ukene som kommer. Jeg er sååååå spent liksom!!!
Men nå er det natta her i Paris og jeg må gå å legge meg, for i morgen tidlig skal jeg ut å se på huset til en eller annen kunstner som jeg ikke helt husker hva heter, han har malt masse blomster og vannliljer og sånn, han heter Munet eller whatever,er det så nøye da? Men som sagt; Vi snakkes. Think pink! Or you're better off dead, sier nå jeg! JU HU!

Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar